Welkom!!

10 juli 2019 - Zwolle, Nederland

Heyhoi lieve lezers!

Wij zijn Linde en Sifra, hebben net ons diploma gehaald en zijn van plan een tussenjaar te gaan doen. Intussen zijn de vliegtickets geboekt en hopen we op 3 oktober te vertrekken richting Perth.

In ons tussenjaar gaan wij een sports DTS doen, van de organisatie Youth With A Mission (ook wel bekend als Jeugd Met Een Opdracht). Voor meer informatie hebben wij hier het linkje van hun website: https://www.ywamperth.org.au/training/sports-dts-october/

Wij zullen ons even voorstellen :)

Ik ben Linde, 18 jaar en woon al bijna mijn hele leven in het gezellige dorpje Wapenveld. In mijn vrije tijd vind ik het heerlijk om mijn sport atletiek te beoefenen, Netflix te kijken en tijd met vrienden door te brengen! Ik weet al ongeveer wat ik wil gaan studeren, namelijk internationale betrekkingen, maar voordat ik aan dat avontuur begin leek het me altijd al heel gaaf om te reizen en mensen te ontmoeten van verschillende nationaliteiten. Daarom heb ik heel veel zin om samen met Sifra deze reis te maken, ook al ga ik mijn vrienden en familie wel heel erg missen.

Ik ben dus Sifra, (nu nog) 17 jaar en ben een geboren en getogen Zwollenaar! Ik heb de afgelopen paar jaar op volleybal gezeten, maar vind daarnaast basketbal ook een hele leuke sport. Verder geniet ik heel erg van afspreken met vrienden, feestjes en spelletjes (eigenlijk alleen als ik win). Momenteel besteed ik samen met Linde ook veel tijd aan werken, het geld verschijnt immers niet automatisch op onze bankrekeningen. Ik wil al lang graag een tussenjaar doen voordat ik begin met studeren. Een DTS lijkt mij een perfecte combinatie van reizen, nieuwe mensen ontmoeten en Gods liefde beter leren kennen en bekend maken, omdat ik van deze dingen erg enthousiast  wordt. Ondanks dat ga ik natuurlijk (net als Linde) familie en vrienden heel erg missen.

Wij nemen jullie via deze site graag mee op onze reis!

Willen jullie helemaal up-to-date blijven?! Schrijf je dan in voor onze mailinglijst!

En nu jullie toch bezig zijn, check gelijk even ons filmpje, waarin wij nóg beter uitleggen wat wij precies gaan doen ;)

Hieronder staan drie betaalverzoekjes om ons te sponsoren voor onze reis. Hierbij is de mogelijkheid zelf een bedrag te kiezen:
https://betaalverzoek.rabobank.nl/betaalverzoek/?id=z0DIqc-LRFyXEoesJoZ1sg —> Voor het sponsoren van ons allebei (wij delen het bedrag dan door twee).                                                                                                      https://betaalverzoek.rabobank.nl/betaalverzoek/?id=dG8-2K3cR6aDTMwj17-0oA —> Voor het sponsoren van Linde.  https://betaalverzoek.rabobank.nl/betaalverzoek/?id=a8s3qOSBQ8u3pFhCR2ZJsw —> Voor het sponsoren van Sifra.

Groetjesss,

Sifra Loonstra en Linde Augustinus

1. Reislogger:
    6 juli 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Je Mannetje:
    10 juli 2019
    Aanmelding is gelukt hoor!
  3. Jesse:
    10 juli 2019
    WAT GAAF
  4. Remco:
    19 september 2019
    Succes dames
  5. Sigaren Pietje:
    25 september 2019
    Succes ... het is stil...