Nog één week!

26 september 2019 - Zwolle, Nederland

Hoi iedereen!

De laatste keer dat we schreven duurde het nog even voordat we zouden gaan. Maar nu zitten we precies over een week in het vliegtuig richting Bangkok! Dan hebben we een korte overstap voor ons vliegtuig richting Perth. We hopen daar 15:50 (lokale tijd) aan te komen. Het is daar 6 uur later dan in Nederland.

Vorige week kregen we bericht dat beide visa zijn goedgekeurd, dus dat was goed nieuws. Ook hebben we onze laatste werkdag gehad en hebben daar ook afscheid genomen van onze leuke collega's.

Deze laatste week zal vooral in het teken staan van afscheid nemen van vrienden en familie, ook zullen wij onze backpacks gaan inpakken en de laatste benodigdheden kopen. Hierdoor realiseren wij ons dat alles wel heel erg dichtbij komt. We hebben er super veel zin in maar zijn ook benieuwd hoe de reis verloopt en hoe het daar is.

Wij zouden jullie graag willen vragen om te bidden voor de laatste voorbereidingen, het afscheid en een goede reis, want het is een erg lange reis en Linde houdt niet zo van vliegen.

We hopen binnenkort meer updates te geven vanuit een zonnig Perth! We zullen het herfstweer hier niet missen ;)